$191-(nåt) fattigare.

Så hade man spenderat 191 av de $200 man får varje vecka (på fredagar) bara för att man behöver en ny ipod.
Eller bara och bara. Musik, och att kunna lyssna på musik typ överallt, är ett ganska så vesäntligt inslag i mitt liv.
Jag behöver det. Hade gärna velat ha en med större utrymme, typ ipod touch på 64 gig.
Men jag behöver en ipod NU, så det får bli denna. Får spara ihop pengar till en ipod touch sen (om det nu blir medans jag fortfarande är här, eller om jag nu måste åka hem*). $179 kostar den egentligen, men så läggs det ju till skatter i det här landet. GAH! Jaja. Om ett par dagar så har jag den i alla fall.
Hade ju kunnat åka in till New York och köpt den i Apple-butiken på th avenue.
Men då får man ju ingen gratis ingravering. Och det måste man ju ha så man kan få det såhär fint.

(får ju inte använda å, ä eller ö -_-)

Photobucket
Sämsta jävla skiten som nånsin gjorts är nog bland de bästa sätten att beskriva något EVER



*Fick telefonsamtal från hon på förmedlingen igår och sa att en svensk familj, med en 4-åring, i New York kollar min "profile"
just nu. Detta står dock inte på min sida på förmedlingens hemsida (och det sa hon också).
Får vi se om de ringer eller inte. Antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0