Jahaja

Den där familjen verkade inte så intresserade av att äns ringa verkar det som.
Fast än jag kände att jag nog inte ville så känns det ändå lite surt.
Känner att jag inte duger liksom. Sen funderar jag på vad det var.
Tatueringarna kanske? Anses de min ansökan vara slarvigt skriven? Jag skriver ju som en pojke.
Eller kan det vara något annat?

Men äsch, det måste finnas familjer som tycker att jag vore något för dem.
Tyvärr så blir det ju ganska begränsat eftersom jag specifikt sagt att jag vill till California (måste säga nu att jag tycker att 'Kaliforninen' låter jättetöntigt).

Men som Timbuktu säger/sjunger:
Det kommer ordna sig, det gör det alltid

Jo, det löser sig, så brukar allt bli

=)



Ps
Och nu åkte Kitty ut ur Let's Dance :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0