Be sure to wear some flowers in your hair

Au pair-blogg som sagt.
Igår natt fick jag ett mail från förmedlingen som meddelade att jag blivit ihop-matchad med en familj.
Det kändes fint att det är på gång nu =)
Dock bor de nära San Fransisco, och dit vill ju inte jag riktigt.

Jag vill vara nere i södra California.
Jag känner folk där nere.

Men det verkar vara en fin familj i alla fall, och tre söta döttrar har de, 7, 5 och 3 år.

Men de tipsar om att man inte ska tacka ja till den första familjen man får.
Inte känna någon 'Jag kommer inte få nån annan familj'-panik.
Sen vet man ju inte heller om de kommer ringa mig överhuvudtaget.
Vi får se helt enkelt.

Himla fint bor de i alla fall.
Photobucket



If you're going to San Fransisco
Be sure to wear some flowers in your hair

Kommentarer
Postat av: Jempa

Vad spännande! Har en kompis som var au pair i Santa Cruz för några år sen, hon älskade det. Lycka till!

2009-02-13 @ 08:23:04
URL: http://litenyttmen.blogspot.com/
Postat av: Jempa

Förresten, håller med dig om tv- och filmscenerna. Har aldrig kunnat kolla dom heller. Och för ett par veckor sen blev det en ny chock i Prison Break när Burrows drog ur en tand på Bagwell, fast du inte kollar det.. :)

2009-02-13 @ 08:28:11
URL: http://litenyttmen.blogspot.com/
Postat av: herzal

i skogen :(

2009-02-13 @ 20:43:44
Postat av: Anonym

Jempa:

Tanken på tandutdragning är inget som riktigt får mig att rysa pga 'saker som kan hända med tänderna'-fobin.

Men smärtfobin får sig endel törnar pga sånt.



Herzal:

Jo det kanske det är.

Men 15 minuter från San Fransisco är det i alla fall. :D

2009-02-13 @ 22:26:26
Postat av: marie

Go for it!





(svar) mm, förhoppningsvis gör hon det! beror lite på hur mycket det finns på hennes konto också..

2009-02-15 @ 13:27:58
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0