oj!

jag kom in på blogg.se genom firefox och behövde inte använda safari eller chrome.
detta är förresten något jag tänkte skriva om, men liksom glömt. Som om det skulle vara något som intresserade er.
Jag tänker ibland att jag ska skriva saker här så att det inte bara är "dag 100000 låten du vill lyssna på i en eventuell drunkningsolycka".
Inte mycket händer i mitt liv. Jag var på min kusins student i onsdags, glömde både minneskort och batterier till systemkameran, så inga bilder därifrån förrutom några från min mobil, och filmkameror.
men ingen framkallning eller överförning ännu. När jag tänker på det så har det hänt ett par saker, men jag glömmer helt enkelt bort att skriva om det. Jag kan försöka lova att jag ska försöka ändra mig, men så går det ju ofta som det gör. Vi får se med den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0