JÄVLA TJOCKISAR!!!

Vad kul när man ska åka buss med systersonen och busschauffören säger att det är fullt vid barnvagnsutrymmet och kanske ag kan vika ihop vagnen. Ok säger man då, no problem, är det fullt så är det och Leo är stor nog att man kan göra så.
Så hoppar man på bussen med vagnen (där fram) och plockar upp honom, och väskor från under vagen, viker ihop den och ställer upp den.
Sen ser man att de som har den ena barnvagnen sitter ner vid platsen, alltså om de ställt sig upp så hade jag kunnat få plats med vagnen där. GAH! Jävla tjockisar (ok, egentligen inte. men sånt man säger ju).
Dessutom verkar det som att den ena som satt där vid inte alls var med den tjejen, utan satt sig där först och inte flyttat på sig. Ummm, weird and RUDE!
Men i alla fall, JAG HADE KUNNAT FÅ PLATS!!! tack och lov så hoppade den som hade den andra barnvagnsplatsen (där man bara kan få plats en) av före mig så jag kunde ställa vagnen där och inte behöva krångla med allt innan jag hoppade av.
Jag hoppade i alla fall av före hon som satt ner vid sin plats (där jag hade kunnat få plats) och sa lite surt (hoppas att hon hörde) "Man behöver ju faktist inte sitta ner vid sin vagn, men vissa fattar ju inte det" , precis innan dörrarna stängdes.

Sånt jävla folk det finns!
Hoppas förresten hennes unge är ful. Så där att man bah "alltså...ja vill tycka att små barn är söta....men det går bara inte med den här". Haha

PS
Dessutom så fick jag ju bära lite på Leo mellan säten och sen från ena sätet till vagnen.
Och busschauffören fick göra en liten mindre panikbromsning (skyller absolut inte på honom, ibland så måste man helt enkelt bromsa ju för annat folk vet inte hur de ska göra i trafiken) och Leos huvud (pannan) åkte in i sidan av mitt huvud rätt så hårt. Gjorde inte ont på mig, men på honom. Och tror han kommer ha en liten bula i pannan nu.
Jävla tjej som inte kan ställa sig upp.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Känner igen det där..



Vänta tills du får eget barn, och detta händer i samband med sömnbrist och mammastress. Då jävlar.

2010-09-10 @ 11:29:28
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0