Jahaja

Lemurbur sa att hon saknar bloggandet. Och det har ju varit rätt tyst här inne va?
Tänkt jag ska blogga, men får liksom inte tummer ur.
Studierna går bra. Är ute på VFU i Angered just nu. Det är najs.
Och så har jag flyttat och hyr nu ett möblerat rum på Majorna. Himla fint och jag trivs bra.
Jag har skaffat insagram (suchakiller). Kanske börja posta lite av de bilderna här också (annars finns de på min tumblr )

Viktnedgångne då?
Jorrå det går också bra.
Ligger just nu på 73.4 kg (-2 kg sen jag vägde mig förra Söndan, 11 kg sen jag uppdatera, här, senast, kommer inte ihåg vad jag vägde när bilderna till vänster togs, -15,1 sammanlagt)
Har heller inte tagit några progressbilder på typ 2 månader. Så det var rätt fint att ta bilder idag och jämnföra.
(klicka för att se större format)
Photobucket


Ganska så najs att man numer måste knyta dessa shorts :)
Photobucket

Kommentarer
Postat av: räv

yay, bloggen! Och åh alltså 15 kg är ju hur bra som helst. Önskar jag också orkade (fast upp i vikt istället heh)

2012-04-09 @ 15:46:07
URL: http://lemurbur.blogg.se/
Postat av: räv

svar: haha nej sniffy är fortfarande en jobbig skitunge, och kitty en arg pensionär. Men så länge sniffy är tyst och stilla är Kitty nöjd.

2012-05-01 @ 00:17:49
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0