dag 13 - en låt som är guilty pleaseure

Jag brukar ju inte vara den som gömmer med sånt. Om jag gillar't så är det nåt jag gillar't, liksom.
Men det är ju klart att det finns sånna där man kanske inte precis basunear ut med.
Jag har ju redan haft typ tre guilty pleasure-inlägg i denna bloggen. Men orkar inte riktigt länka till dessa.
Så jag lägger bara upp nån video....mkay.
Denna är definitivt en guilty pleasure, tycker överhuvudtaget inte om hennes musik alls. Men denna gillar jag.
(fick en liten uppsving i en shaytardsvideo förra veckan, eller så, då yngsta dottern sjöng den.)
denna, av Demi Lovato, gillar jag också

Jag gillar inte Katy Perry annars. Men denna låten gillar jag, tack vare att shaytards sjungt den många gånger.
Alltså seriöst, den familjen. De fick mig tom att gilla en black eyed peas-låt (I'm a be...eller vad den nu heter.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0