Plugg

Har ansökt om studier till hösten.
Blir antingen bibliotikarieutbildning i Borås eller förskolelärarutbildning i Göteborg (eller Stockholm eller Uppsala...vi får se. men Göteborg ligger i alla fall etta på listan över vart jag vill plugga till förskolelärare).

Var på Willys idag och blev helt "fasen va gott det skulle vara med lax med avocado och mozzarellaost"
hade allt i händerna, sen bah "äsch, skiter i det" och la tillbaka laxen och osten. Ångrar mig sjukt mycket nu.

Jag har som sagt inte mycket att skriva här. allt är så sjukt "cool story, bro"-värt av det jag har att skriva.
kul liv man har, liksom

Kommentarer
Postat av: Jempa

Känns som två extremt olika utblidningar.. Eller visserligen, du får säga till folk att prata tystare på båda ;)



Skulle fan också vilja bli bibliotekarie. Böcker är mina vänner.

2011-04-11 @ 13:02:06
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0