Formpspring

Jag vet (genom google analytics) att jag har en ett par trogna läsare.
Endel kan jag liste ut vilka det är, men endel står det helt tomt i skallen.
Och det är inte så många som kommenterar, det får en att tänka att man är bra tråkig.
Men man ser ju att man har några läsare.
Och av någon anledning så tror jag att några av er har (fan) några frågor till mig som ni velat ställa, men liksom aldrig fått för er at göra.
Jag har därför skapat ett konto på Formspring, just för detta ändamål.
Så om ni har (fan) nån eller några frågor till mig så är det bara att gå in här sen får vi se hur stort intresset är, men jag lovar att svara rätt snabbt.

krampåre´

Kommentarer
Postat av: tajana

jag följer din blogg med blogloving. är sämst på att kommentera, kan bättra mig om du vill :*

2010-03-06 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0