Appropå fulhet

Jag har på senaste tiden haft en massa "fan va ful jag är :(:(:(:(:(:(:("-tankar och bara kännt mig allmänt skit pga detta ("buuuuuuuhhhhh!!!!! finns ju inga snygga killar som villa he en ful tjej som jag, inte undra på att bara en massa fula jävla killar är efter mig")

Men jag lovar att from nu så ska jag titta på denna video då dessa tankar dyker upp.
För av någon anledning känner jag mig inte så ful längre.

P.S.inte ett dugg jävla medsysterligt kanske, men det skiter jag i. Jag mår ju i alla fall bra. hahahaha
sen får de skylla sig själva om de lyssnar på sån värsta sämsta jävla skiten som nånsin gjorts.
P.S. 2 och förresten...."mosh pit"? öh? nä! Så här ska det se ut, och om det nu råkar vara värsta elitisten här som
tycker jag kunde ta fram en bättre video på hur det ska se ut säger jag bara....Jag gillar Hatebreed, jag gillar den låten. ok? hej då.

Vilket tjöt det blev om annat helt plötsligt. jaja. kolla på videon.
(massa *barf* på att detta dessutom filmades på en festival som annordnas av sama skivbolag som bla insane clown posse finns på. Tänker ej länka till nån ICP-skit från min blogg, för de är icke värda det. googla skiten. Verkligen sämsta jävla skiten som nånsin gjorts.)

Kommentarer
Postat av: tajana

hahahahahahahha <3 asgött inlägg

2010-03-25 @ 20:23:04
Postat av: Patsy

Haha, gillade också inlägget, hahaha

2010-03-26 @ 09:26:41
URL: http://ettsortsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0