Fejjan och felstavningar.

Det finns en grupp på fejjan som verkar vara väldigt populär.
Finns några styckna på min vänlista som går med i denna grupp. Ser i alla fall minst en om dagen.
Denna grupp anser att man kan spara vatten genom att duscha tillsamans. Och det är nog sant.
Och visst är det rätt så trevligt att duscha tillsamans med nån viss person.
Men jag tänker inte gå med i denna grupp. Dels för jag tycker det är rätt så fjantigt gruppnamn, och dels (största anledningen) för att det känns som att något går sönder i hjärnan på mig varje gång jag läser gruppnamnet.

Spara vatten... DUSHA TILLSAMMANS.

Ohhhh. Felstavning!!!! Gaaaah!!!
*headdesk*


Photobucket


Kommentarer
Postat av: Jempa

Menåååå..



Man får ALDRIG gå med i en felstavad grupp! :D

2010-01-22 @ 22:55:27
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0