Barnförbjudet.

Hela händelsen är otroligt hemsk och rörande.
Men kan ändå inte låta bli att skratta åt varningarna i början.
"UT HÄRIFRÅN UNGE!!!! DETTA FÅR DU INTE SE PÅ!!!"
(bara så ni vet så är det inget jättebarnförbjudet eller nåt som kommer få chefen att ge dig sparken om du kollar på detta på jobbet. Folk som är känsliga för blod varnas!!!! och visst är det lite läskigt, men inte värre än från nån actionrulle med Bruce Willis som ungarna kollar på. Fast det får ju i och för sig en annan innebörd när det är på riktigt. sen så är det ju faktist nyhetsinslag USA.)

Förresten är inte Anderson Copper typisk sån där som får en att bah:
"Men är han bög? Neeeeeeej!!!! :("
Photobucket
(Bettan gillar snygga silverrävar)

och apropå fina silverrävar.
Denna man är min absoluta silverräv.
Denna silverräv får den här katten (jag alltså) att spinna.
Mmmmm, Henry Rollins <3
(40+ och ser ut så där liksom)
PhotobucketPhotobucket

Han är dock inte gay. (vad nu det har med saken att göra)
Detta är vad han sagt om rykte angående att han är gay men inte kommit ut ur garderoben än.
(från 1998)
"If I was gay, there would be no closet.
You would never see the closet I came out of. Why? Because I'd have burned it for kindling by the time I was twelve … If I was gay, at this stage of the game — age 37, aging alternative icon — I'd be taking out ads."


och bara för att jag pratar om Henry Rollins så måste jag visa mitt favoritklipp, från en av hans spoken word-uppträdande.

Kommentarer
Postat av: Patsy

Åh, jag började tjuta när jag såg videon. usch. :(

2010-01-20 @ 10:51:16
URL: http://hejheej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0