Utmanad!

Har fått en utmaning av syrran och då är det bara att lyda!
Man ska gå in i första mappen och välja den 10e bilden. Berätta lite bakgrund om bilden och sedan utmana 5 bloggare till.

Photobucket

På planet mellan Landvetter och Frankfurt då jag var på väg till USA för att påbörja min kortvariga karriär som au pair.
Men det blev ju nåt fel med lufttrycket i kabinen och vi fick nödlanda i Hamburg.
Men det gick ju bra och Luftahansa är BÄST och väldigt service minded.
Tänk om vi rest med ryanair liksom, har ju inte gjort det, men man har u hört en hel del skit och typ inget bra.


Jag väljer att utmana
Ytliga observationer med Jempa
Oh Mary saint Mary
HEJ (så du har något att uppdatera om)

Sen vet jag faktist inte vilka mer som har bloggar som läser här (skulle vara trevligt om ni gav er till känna)
Har sett på Google analytics att det finns några som jag inte har någon aning om vilka det är.
Kom igen! tala om för mig vilka ni är!
Och ni som har lust, och inte är med på listan av utmanade, se er som nån av de två andra och gör´t.



PS
Funderar och peppar på resa till Japan/Australien under 2011.
Kanske båda, liksom från Japan till Australien.
Vill gärna till Australien och hitta mig en karl att gifta mig med.
De är ju så snygga killarna där och de pratar så fint <3
Men om jag åker blir det i sånna fall ensam. Så är det när man typ  inte har några kompisar.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Men nu måste jag fråga (och ursäkta om det är en korkad fråga, men jag är bakfull..)



När du säger gå in i den första mappen, menar du den i datorn just nu, eller den på hårddisken, dvs den första du gjorde med din första digitalkamera?



(Vilken current bild och historia det blev för dig förresten.. :)

2010-04-17 @ 09:46:33
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Jag vet inte, men jag gick in i mappen där jag har alla bilderna och sen gick jag in i första mappen där.



Ja visst blev det :D

2010-04-17 @ 12:01:34
URL: http://gfinacoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0