Jag kan också

Precis som Jempa så kan jag också göra snygga, och trovärdiga, montage, dock använder hon sig av paint och jag använder photoshop. Och sen så brukar hon oftast klistra in sitt ansikte på andra bilder, och jag väljer att censurerar mitt tryne.

Som här.
(måste ju nämna att jag censurerar så folk inte går och tror att jag är Bela Lugosi/Dracula.)

Photobucket
(denna bild togs i photo booth för att läggas upp i typ bilddagboken och säga att färgen nu var i mitt hår och det bara var att vänta och se hur det blir. Nu har det dock gått sålång tid att det ska sköljas ut.)

Kommentarer
Postat av: Jempa

Alltså jag vet inte.. Det känns nästan som jag är mer skillad än du ;D

2010-04-09 @ 07:43:12
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0