HA!

Jösses va dålig jag är på det här med att blogga.
Ber så mycket om ursäkt. (som om nån bryr sig)

Kan i alla fall meddela att saker väl går bra.
Har bara lite ångest och tvivel och diverse tankar som skapas av dessa två ting.
Men, men. Det ordnar sig nog. Om inte. Ja då får vi se vad som händer.

Tisdag-Fredag vakna jag vid 3-4-tiden   och kunde antingen inte somna om alls eller hade svårt att göra det.
Och både idag och igår fick jag sova ut, men vaknade vid 6:30 båda mornarna och kunde igår inte somna om och idag svårt att göra detta. Sjukt jobbigt!
Hoppas på en full natss sömn (till 6-6:30) med inga upvaknande mitt i natten och om detta sker ska det gå snabbt och lätt att somna om.
Förresten så vaknade jag på Onsdagen av att min dator slogs på av sig själv. Man bah "MAAAAMMMMAAAA!!!!!! :("

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0