Klockan är 01:07

och jag borde sova.
Men tar och gör detta först.
För den är ju så kul (faktist) :D


1. Sätt all din musik i en spellista och sätt den på random.
2. Tryck på next efter varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!


1. Hur mår du idag?
It's alright ma (I'm only bleeding) - Bob Dylan
(ha! stämmer rätt så bra.)

2. Kommer du komma långt i livet?
Barbarian - August burns red
(stämmer nog rätt bra det här också)

3. Hur är skolan för dig?
Anxiety - Bad religion
(jo. skolan var rätt så mycket ångest för min del)

4. Vilken är ditt livs themesong?
Mitt guldbergs kaj paradis - Håkan Hellström
(:D )

5. Vilken är din livshistoria?
Final prayer - Hatebreed
(stämmer ta mig tusan också)

6. Hur ser din framtid ut?
Drag the waters - Pantera
(detta börjar bli läskigt)

7. Hur blir din morgondag?
Oh Mama - Lili & Sussie
(haha. knappast)

8. Vad är det bästa med dina vänner?
blow him back into my arms - Moneybrother
(äsch. har ju typ inga kompisar.

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
empty promises - Hatebreed
(nu börjar det stämma igen)

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
dead and broken - alkaline trio
(yepp)

11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
trance fat - Promoe
(hahaha.)

12. Hur var du som barn?
insekter - kent
(hmmm)

13. Vem kommer du gifta dig med?
Seasons - Good Charlotte
(hahaha?)

14. Hur ser världen på dig?
Kevlarsjälv - Kent
(jahaja)

15. Vad tycker dina vänner om dig?
love makes the world go round - Ashlee Simpson
(jadu)

16 Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Kastat handduken - Gatans lag
(hahaha)

17. Kommer du någonsin få barn?
mysery - Marit Begman
(jafan. ett jävla mysterium det där)

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
panic song - Green Day
(njae)

19. Hur blir du igenkänd av folk?
the young and the hopeless - good charlotte
(inte så ung längre kanske. men rätt så hopeless, ja)

20. Vilken är din livsfilosofi?
Axiom - Rancid
(haha. jo)

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
still fresh -fibes, oh fibes!
(heh. ja kanske bare ens föräldrar skulle tänka så om en)

22. Tycker andra att du är attraktiv?
Electric - Melody club
(heh! yeah right!)

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
karma chameleon - Culture club
(hahahahhah. YES!!!)

24. Hur ser du på sex?
musk non stop - kent
(jovars)



Förresten så kommer jag antagligen få byta familj.
Kidesn tycker helt enkelt inte om mig av nån anledning.
Jaja, sånt som händer. Var väl inte menat. Fast än den här familjen faktist är underbar.
Hoppas att min nya familj är minst lika fin, om jag äns får nån ny. Om jag är tvungen att åka hem och vänta två jävla år på att få åka tillbaka, då dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0