jewtjewb

Nu ska jag dela med mig av mitt senaste beroende från youtube.
Har fått höra att detta är rätt så "old" (som kidsen säger om olika grejer ute på nätet).
Men man kan väl inte hänga med på allt som händer? Jag är ju i alla fall nästan 25 år (fast när denna dag kommer så säger vi 19-22, ok?). Kom igen!
Och precis ALLA kan väl inte ha sett det?

I alla fall.
Min kompis Tajana visade mig detta för några dagar sen.
Och hon är ju bara hur söt som helst denna tjejen. Mosterhjärtat och storkusinhjärtat smälter
Hennes egna youtube-kanal finns här. Hon har tagit bort inbäddnings- och  kommentarfunktionen på sina videor.
Men naturligtvis har någon rippat och laddat upp den.



Denna video tycks ha en viss popularitet (kan tänka mig den skulle vara större om det gick att bädda in den)
och fått endel beundrare (jag kan ju sälla mig till den skaran).
Endel tom väljer att lära sig hennes egna ihopknåpade koreografi och göra egna videor.
Lite av en hyllning kanske? Kanske för att göra narr av?
Jag håller på och lära mig dansa och skulle definitiv kunna göra en video som en hyllning.

Den bästa videona gör ju denna jättesöta kille.
Han har tom fixat likadan bakgrund och tröja.

Han har ocskå några andra videor där han gör lysande immitationer av samma tjej.

Sen så har vi denna helt genialiska människa som rippat BÅDA videona och lagt ihop dem.
Så kan man njuta av båda två och se hur bra (ok vissa misstag och inte alltid helsynkat) kille lärt sig koreografin.

Det har blivit 2 till liknande videor, bra för dem som inte orkar kolla på båda var sin gång.
Bla 'Bleeding love' ,som hon själv tagit bort från sin youtube, finns med här.


Men för att dämpa vissas eventuella oro över om flickan tar illa upp och blir ledsen av detta kan jag meddela att hon faktist gillar det hela. =)
Photobucket


Jag har kollat så mycket på detta och gillar det så mycket att jag tom börjat gilla låten.
Lyssnat på den en hel del på spotify. Kan lova er att den snart kommer laddas ner och hamna på min ipod.

Och om jag gör en video så lovar jag att ni kommer få se den.

Kommentarer
Postat av: tajana

jag älskar dom tre klippen. im fucking loving it <3 ska ha en sån dotter

2009-03-28 @ 10:14:11
Postat av: Jempa

Haha, riktigt bra.. :)



Du, kolla mitt senaste inlägg när du har tid. Jag har en personlig hälsning till dig i slutet.. :)

2009-03-28 @ 19:12:29
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0