To me you are a work of art And I would give you my heart

I söndags tog jag bussen upp till Stockholm för att sen åka vidare, till Tierp, till min kompis Patsy.

Igår åkte jag tillbaka till Stockholm för att besöka Amerikanska ambassaden och fixa med mitt visum.
Tre timmar fick jag vänta. Men nu är det i alla fall gjort. Och jag har kommit ännu ett steg närmare =)
Nu oroar jag mig bara för att jag inte får så mycket i lön på fredag att jag ska kunna betala au pair-förmedlingen och hälsoundersökningen jag ska göra hos doktorn (kostar f.ö. 800 kr för att jag måste gå till en privatläkare för vårdcentralen har inte nog med doktorer att ta emot en för ett sådnt ärende).
Äsch det ordnar sig nog. Det är menat att jag ska åka nu.
Om inte....då får jag väl lägga mig ner och dö eller nåt och skylla mig själv att jag inte spara mina pengar som jag sagt och planerat att jag ska göra.

Imorgon ska i alla fall jag och Patsy åka in till Stockholm och se den här mannen sjugna för oss.
Då dör vi nog lite.


Och på Torsdag åker jag till Borlänge för Peace & Love.
Woooohooooo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0