If I ever get married

Hitta denna videon i en annan blogg.
Himla fin och kul. Fick mig att le.


Men detta är då inget som kommer hända på mitt eventuella framtida bröllop.
Inget stort bröllop för mig inte.

Helst av allt skulle jag vilja göra som Carrie och Mr. Big i slutet av filmen.
Gifta sig i stadshuset, bara vi två.
Är lite för blyg för att alla familj och vänner ska titta på. Och skulle nog känna att det hela var lite pinsamt också.
Vet inte varför. Bara nåt jag känner.
Photobucket



Men OM (STORT OM!!!!!) jag nu skulle gifta mig inför all familj och vänner och släkt.
Och vi skulle  träda in på det där sättet.
Då ska det göras till den här låten.
eller nån Ramones-låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0