What to do?

Känner lite att jag kanske borde skriva mer här för att kanske locka till mig fler läsare.
Om jag har några överhuvudtaget?
Tyvärr är det ju så att jag i nuläget inte har något av intresse att skriva.
Om jag skulle göra detta till en s.k "I dag har jag"-blogg, då skulle jag definitivt inte fånga några läsare pga min alltför händelsefattiga tillvaro.

Det enda som det nog kommer skrivas om i denna blogg ,ett bra tag framöver, är eventuelle ebay-vinster.
Kanske lägger upp en och annan bild då och då.
Uppdatering inom au pair-grejen (dock inte minsta lilla detalj som, "idag betalade jag au pair-förmedlingen" eller liknande).
Mer grejer kommer nog, kan bara inte komma på vad jag har att skriva om.

Sen när jag väl är där borta i staterna så kommer jag skriva mer,
eftersom detta först och främst är tillför att min familj ska veta vad jag sysslar med, och få se bilder.
Kanske att det då blir en "idag har jag"-blogg, som bara är intressant för min familj.

Just nu är den nog inte intressant för någon.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Koppla din blogg till Google Analytics, så får du se hur många läsare du har. Man kan faktiskt bli förvånad att det är fler än man trodde, för väldigt få lämnar kommentarer..

2009-02-22 @ 10:55:47
URL: http://litenyttmen.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Får ta mig en närmare titt på det där då :D

2009-02-23 @ 01:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0