Thailändska posten.

Har de senaste två veckorna köpt och bjudit på grejer på ebay i och med att pengar ramlade in på kontot i Måndags.
Då betalades även diverse auktioner som avslutats.
Två av dessa skickades från Thailand. En skjorta i Måndags och 10 filmrullar i Tisdags.
Fick mail från båda som sa att det kan ta 7-14 dagar. Prova med 3 dagar.
Igår fick jag skjortan och idag filmerna.
Jag undrar lite hur det kan komma sig att det gick så snabbt?
Hade de en massa post på postkontoren ,i Thailand, som skulle till Sverige (kan tänka mig tonvis med vykort)
och de bah 'Äsch va fan' och satte allt på ett och samma plan?
Eller kanske de kände på sig att jag är Halv-thailändsk och tyckte jag skulle ha mina grejer nu?
Tror knappast på något av det.
Men rätt kul ändå att det gick så snabbt, som om det skickades från Norge eller Danmark, jag klagar i alla fall inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0