När man bara vill lägga sig ner och dö

Vaknar så gott som varje morgon med sån jävla ångest.
Ångest över situationen. Ångest över osäkerheten (osäker på om det är familjebyte som behövs eller om jag helt enkelt inte är skapad till att vara au pair).
Måste samla ihop modet och peppa mig för att kunna säga det, att jag bestämt mig.
Kanske inte ikväll, men kanske imorgon. I alla fall innan Fredag få jag ska på au pair-möte och kan då berätta för LCC'n
att jag bestämt mig. Sen får vi se hur snabbt allt går och om jag får en ny familj.

Pallar inte med att känna att jag inte orkar. Man vill helt enkelt lägga sig och dö....typ.



Photobucket


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Försök göra det så snart som möjligt. Det brukar oftast kännas bättre efteråt.

2009-12-15 @ 20:38:57
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: tajana

fan tänkte skriva det kommentaren innan mig skrev



:<

2009-12-15 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0