I don't want to be buried in a Pet Cemetary

Rubriken för detta inlägg kanske är lite klyschig, kanske opassande.
Jag vet inte, jag är så dålig på sånt där.

Men ja, jag var ju ute på äventyr idag (eller igår, klockan är 01:03 am just nu)

Bilder med text kommer här:
(ni som kollar min bilddagbok har redan sett detta)

Nere i garaget, på väg til bilen.
Photobucket


Finte ute denna dan före dopparedan
Photobucket


Peppar lite
Photobucket


Åkte hit
Photobucket


Det var fint på denna begravningsplats
Photobucket


och jag hitta vad jag letade efter.

Photobucket

Seriöst. Helt sjukt kändes det.
Det kändes i hela magen och i hjärtat.
Photobucket


Och ja, jag lyssnade på låten, och jag grät.
Det kändes bara så fint.
(Några kanske undrar varför jag väljer att lyssna på denna låt.
Sbaret finns här.)
Photobucket

Jag tänkte (under mina förberedelser) att jag ville lägga nåt på graven.
Inte någon blomma, för judar lägger ju inte blommor på sina gravar.
Jag valde att tända ett ljus.
PhotobucketPhotobucket'

La också dit ett litet kort för att visa min uppskattning.
Innan jag gick smekte jag gravstenen och sa "Ja du, mannen. Fy fan!"
Photobucket


Detta var bland det finaste jag varit med om.

Kommentarer
Postat av: tajana

fy vad fint

2009-12-24 @ 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0