god jul tamejfan.

Väljer att skita i julen i år.
Helt ensam på julafton i ett annat land (familjen åkte till sverige över julen.)
och det enda svenska jag har är pepparkakor och glögg.
skulle inte ha nåt emot en skiva vörtbröd med skinka och rödbetsallad eller senap på. -_-

jaja, "god jul tamejfan" till er som inte skiter i julen i år och har en bra jul med era nära och kära. (önska mig inte detsamma, för det kommer inte bli nån god jul :( )

nu ska jag gå ut på balkongen och hoppa ner från den (32a våningen, asfaltsväg och bilar som kommer).
nä skojar bara.

de har säkert nåt julbordsaktigt inne i stan, har inte tänkt på att kolla upp det där.
svenska kyrkan visar kalle anka och karl-bertil, men det har jag redan på datorn, och så en massa annat svenskt (och kristet) juligt.
sen så kunde man få skinksmörgås också, men då skulle man hosta upp $20 för det.
öh...nej tack.

jamen jaja. god jul tamejfan, ändå.



Photobucket


Kommentarer
Postat av: Jempa

Å, hoppas det blev ok ändå.. Ett försenat God Jul!

2009-12-26 @ 20:31:54
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0