Picture post.

Nu kommer en hel del bilder, och lite text till det.
(och ja, bilderna är klickbara nu också)

Förra Torsdan gav jag mig ut på en långpromenad
Photobucket

Bestämde mig för att då gå vid "bankarna"
Photobucket Photobucket

Det varnas, en hel del, om det här, där.
Photobucket

och det är förståeligt efter detta som hände förra året
(dock har det varnats om rasrisk i flera år, så det är inget de har gjort bara för detta)
Photobucket

Lite utsikt
PhotobucketPhotobucket

Kom tillslut till Vätterstranden.
Photobucket

Såg lite intressant och kreativ stickningskonst
PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Vek sedan av och gick inne i stan lite.
Var lite paparazzi och knäppte denna bild.
Var tvungen. Kändis ju! Karl Martindahl (han i svart) närmare bestämt.
Woooooh!!!
Photobucket

Tillslut hamna jag i alla fall i Stadsparken och titta på djuren
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Efter att ha fått se den vackra vyn över Huskvarna så tycker jag ni kan få se den över Jönköping också
Photobucket


På Långfredagen så hängde jag lite med denna tjejen.
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Äsch! Bare en liten bonuskusin. Min mammas bästa kompis lilla dotter, Cecilia heter hon.
Hur fin som helst, och hennes hår är så silkeslent och luktar så gott.
Hon skulle egentligen varit ungefär 1-2 veckor gammal nu, men hon hade bråttom och titta ut den 6 Februari istället.
Den thailändska synen på tid har hon i alla fall inte ärvt.

Appropå att ploppa ut tidigare än beräknat och inte ärva Thailändska synen på tid.
30 Maj skulle jag ha blivit moster, men pojken bestämde sig för att titta ut 1 månad och 13 dagar tidigare.
Alltså har jag nu en systerson =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0